assalammualaikum !!! annyeonghaesayo.. i'm fyra ,ORIGINAL Penang punya , tujuan fyra create blog nih , entah !! hahah , yg fyra tao fyra ta penah terpikiaq unn na buad blog2 bagai nih , tp disebabkan ati nih tergerak na buad , terbuad larhh dia , kehkeh .!! fyra na bkongsi cheqita2 n luahan ati fyra gan ampa suma , sudi2 larr ampa baca n komen entri fyra !!! fyra nye blog ta SEGEMPAK cam blog ampa pun , soo jgn arr segan2 erk visit blog fyra n follow fyra , dha follow fyra nty fyra follow ampa blek , okayy tengs !!! cygs ampa :* !!! " Fyra_Michitko"

shuke kan belog shaye !!!

penchenta setia

JUVANA TV3 EPISOD 2


Sinopsis ..............

Siang esoknya, Cikgu Ariffin yang sedang berjogging terjumpa Black yang kesakitan akibat jatuh dari pagar. Datuk Wira, penaung Sekolah Wirabakti datang ke sekolah itu setelah Black di hantar ke hospital. Dia menyoal Warden di atas kejadian tersebut. Warden berkata yang dia perlukan lebih ramai guard. Datuk tidak bersetuju dan menyatakan mereka perlukan lebih ramai tenaga pengajar. Katanya sampai masanya Sekolah Wirabkati menjadi sebuah sekolah, bukannya sebuah penjara. Warden tidak puas hati dengan keputusan Datuk Wira, tapi terpaksa akur.


Cikgu Zakiah, seorang tokoh guru bimbingan dan kaunseling, menerima tawaran untuk mengajar di Sekolah Wirabakti. Dia teruja dengan tawaran tersebut, kerana sudah lama bercita-cita untuk mengajar di sebuah sekolah juvana. Namun begitu, sebaik sahaja dia sampai, jelas bahawa pelajar di sana samseng belaka dan tidak mahu belajar. Warden tidak suka dengan kehadiran Cikgu Zakiah kerana dia memerlukan lebih banyak Guard bukan guru; tambahan pula cikgu Zakiah adalah seorang wanita di dalam sekolah khas hanya untuk lelaki.

Di samping itu, Botak yang merupakan ketua pelajar telah dihukum kerana membiarkan Black terlepas keluar pada malam itu. Walaupun Botak memberi alasan yang Black cuba melarikan diri, tapi Warden Raja di hadapan Datuk Wira bertindak tegas dengan menghukum Botak di dalam bilik kurungan selama 1 malam. Akibat daripada hukuman itu, Botak menjadi marah. Ketiadaan Black menyebabkan Daim pula menjadi sasaran kemarahan Botak. Akhirnya pada satu petang, Daim yang sedang dihampiri oleh Botak dan kuncunya untuk tujuan memukulnya, terselamat apabila Cikgu Zakiah ternampak mereka.


SELAMAT MENENGOK ... HOHOHOH :))






0 budak sempoi dtg kumen:

Post a Comment

daa bce kn !!! jgn segan kumen larhh yew ...