assalammualaikum !!! annyeonghaesayo.. i'm fyra ,ORIGINAL Penang punya , tujuan fyra create blog nih , entah !! hahah , yg fyra tao fyra ta penah terpikiaq unn na buad blog2 bagai nih , tp disebabkan ati nih tergerak na buad , terbuad larhh dia , kehkeh .!! fyra na bkongsi cheqita2 n luahan ati fyra gan ampa suma , sudi2 larr ampa baca n komen entri fyra !!! fyra nye blog ta SEGEMPAK cam blog ampa pun , soo jgn arr segan2 erk visit blog fyra n follow fyra , dha follow fyra nty fyra follow ampa blek , okayy tengs !!! cygs ampa :* !!! " Fyra_Michitko"

shuke kan belog shaye !!!

penchenta setia

JUVANA TV3 EPISOD 7



Sinopsis ........

Daim pula meneruskan pelajarannya dengan membaca buku-buku yang ditinggalkan Cikgu Zakiah. Namun begitu, ketiadaan Cikgu Zakiah begitu terasa oleh Daim. Biarpun sudah mula memperkuatkan ilmu pengetahuan, Daim jelas masih tidak dapat menyingkirkan perasaan takutnya terhadap Botak.

Cikgu Zakiah pula pulang ke rumah ibu bapanya. Kita lihat yang bapanya pandang rendah terhadap profesion guru. Kesemua adik beradik Zakiah merupakan ‘high-achiever’: doktor, peguam, tokoh korporat dan sebagainya. Bapa Cikgu Zakiah seakan malu bahawa anaknya seorang guru, yang dianggapnya profesion yang tidak ada masa depan. Zakiah semakin tertekan, dan hanya ibunya yang tetap memberikan semangat.

Di sekolah, kita melihat ada pelajar baru sampai: Kedah, seorang budak berumur 12 tahun. Biarpun muda dan bersaiz kecil, Kedah begitu berani berhadapan dengan keganasan Botak. Kehadirannya menginspirasikan Daim. Kedah pula mudah berkawan dengan Daim. Lagipun, entah kenapa, Kedah selalu berkata yang dia seperti pernah nampak muka Daim, tapi tak tahu di mana. Keberanian Kedah yang telah memporak perandakan hidup Botak, membuatkan Daim turut berani.

Zakiah akhirnya membuat konfrontasi dengan bapanya, dan bersemangat untuk mengajar semula. Tony pula bekerja balik di sekolah itu. Dia begitu marahkan Daim serta Apek dan mula mengambil langkah untuk membuat kehidupan mereka sengsara.

Saksikan cete dea at bwh nei yew :))









bestttt punyer !!!! :PP

0 budak sempoi dtg kumen:

Post a Comment

daa bce kn !!! jgn segan kumen larhh yew ...