assalammualaikum !!! annyeonghaesayo.. i'm fyra ,ORIGINAL Penang punya , tujuan fyra create blog nih , entah !! hahah , yg fyra tao fyra ta penah terpikiaq unn na buad blog2 bagai nih , tp disebabkan ati nih tergerak na buad , terbuad larhh dia , kehkeh .!! fyra na bkongsi cheqita2 n luahan ati fyra gan ampa suma , sudi2 larr ampa baca n komen entri fyra !!! fyra nye blog ta SEGEMPAK cam blog ampa pun , soo jgn arr segan2 erk visit blog fyra n follow fyra , dha follow fyra nty fyra follow ampa blek , okayy tengs !!! cygs ampa :* !!! " Fyra_Michitko"

shuke kan belog shaye !!!

penchenta setia

20/11/2011 hari terakhir kami berjumpa .

Assalammualaikum .... 

hye warga belogie sume ... 
selamat malam ... 
tydow lum ???
law lum selamat mbace ntrI eyra mlm nei ..
mf ayat2 tacing akan dibuad .. hmm ..
malam nei agak tacing buad aku ...
laen perasaan dan laen aku rase skg ...
haty aku terlalu teringatkan dia ...
tinggal sekejap cam lame je tinggal ...
padahal bru td jerk aku gn dia jumpe ...
skg da rindu sgt kt dea ...
exam final lg 1 paper je lum setel INTRODUCTION MULTIMEDIA ... selasa nei ..
n semakin hampir na cuty sem ...
hampir sebulan lebeh nty aku ta jmpe dia ..
ta mengadap muke dia ..
ta mkn sme2 gn dia ...
ta suap dia mkn ..
smua yg aku nk buad ta lg aku dpt nk buad law da start cuty sem nei  ...
pesan aku buad dia ... 

" d jge diri yea .. ngat b at snie k ...jgn nakal2 ... 
tiap saat minit jam ade d dlm hati b n fikiran b yg paling penting ..
b cinta n sayang d ... " 
(ayat manje jap...hehee :) )



EYRA_NAIM

0 budak sempoi dtg kumen:

Post a Comment

daa bce kn !!! jgn segan kumen larhh yew ...