assalammualaikum !!! annyeonghaesayo.. i'm fyra ,ORIGINAL Penang punya , tujuan fyra create blog nih , entah !! hahah , yg fyra tao fyra ta penah terpikiaq unn na buad blog2 bagai nih , tp disebabkan ati nih tergerak na buad , terbuad larhh dia , kehkeh .!! fyra na bkongsi cheqita2 n luahan ati fyra gan ampa suma , sudi2 larr ampa baca n komen entri fyra !!! fyra nye blog ta SEGEMPAK cam blog ampa pun , soo jgn arr segan2 erk visit blog fyra n follow fyra , dha follow fyra nty fyra follow ampa blek , okayy tengs !!! cygs ampa :* !!! " Fyra_Michitko"

shuke kan belog shaye !!!

penchenta setia

KEKASIH YANG TAK DIANGGAP (T_T)

Assalammualaikum ...
hahay sahabat bloger sume ...
maap larhhh mood dr kelmarin kureng memuaskan ...
jari jemari terase malas jerk na taip entri ...
tapi menyebabkan buring melanda gasak jugk menaip ...
tgk title entri pun leh dpt agak kan ...
ade sikit kekecewaan dlm diri ini ...
ermm ...

Orang na bercinta aku pun na bercinta ...
tataw betapa saked bercinta law sering sedeh ... kecewa kan ...
hmm percintaan aku ta seindah percintaan korg kod ..
aku ta qesah ...
janji aku ade dea ..
lawpun tade di cc ...
tp aku rasekan dea sentiasa di cc aku ...
TAPI sekarang ................... aku berasa sedih ...
atas kesilapan aku @ dea .. pun aku tataw ...
niat aku just na bgtau pew yg perlu aku bgtaw ...
sbb itu yg dea mahukan aku buad ...
dea tanak aku berahsia ape pun dr dea ...
setelah aku beritahu dea ...
ape yg aku dpt ...
aku yg kene balek ...
patotkah aku terus mberitahunye lagy selepas nei ...???
aku binggung ...

Harini pikiran melayang tah kemane ..
law ikutkan hati nie nak jerk pergi terus dr idup dea dgn cara mudah ...
tapi aku pikirkan dose n azab neraka .. hmm ... law ta ta lgy dea jumpe aku ...
pikirkan aku pendek ...
sehinggakan aku ta myedari jariku tertoreh dgn pisau belit ....
hmm ...
ta saked ... ???
pedih jerk ...
hmmm .....

Ape akan jady pada hubungan kite selepas nei ???? .................
hanye tuhan yang tentukan ....
aku beserah pada takdir ....
klu itu ... itulah yang akan aku ikut ... hmmm T_T


AKU SEDEHHHHH :'((



0 budak sempoi dtg kumen:

Post a Comment

daa bce kn !!! jgn segan kumen larhh yew ...