assalammualaikum !!! annyeonghaesayo.. i'm fyra ,ORIGINAL Penang punya , tujuan fyra create blog nih , entah !! hahah , yg fyra tao fyra ta penah terpikiaq unn na buad blog2 bagai nih , tp disebabkan ati nih tergerak na buad , terbuad larhh dia , kehkeh .!! fyra na bkongsi cheqita2 n luahan ati fyra gan ampa suma , sudi2 larr ampa baca n komen entri fyra !!! fyra nye blog ta SEGEMPAK cam blog ampa pun , soo jgn arr segan2 erk visit blog fyra n follow fyra , dha follow fyra nty fyra follow ampa blek , okayy tengs !!! cygs ampa :* !!! " Fyra_Michitko"

shuke kan belog shaye !!!

penchenta setia

last day me at home ;'((



Huhuhukkk ... sedeh hati ini terasa ... malam ni malam terakhir ak dirumah ... malam terakhir aku jumpe kengkwn ak ... malam terakhir ak menatap muke family ak ... ecspeciallly my mumy , my dady n adeqadeq ... ermmm cukup lega 1 bln sengah cuty ... agak memboringkan sebenarnye cuti ny kadangkadang ... hmm ... tp pe leh buad ... esok pg flight ak kul 7:45 pg ... sampai KLIA agak 10 lebeh arhh kod ... ak balik sorg2  kali ny ... huhhh agak sherem doe ... ermm ... 16 hb dha start class ... kene lebeh rajin2 belaja kali ney ...azam 2012 kann ... eheheh ... my mumy n my dady aku ade pesan kt aku ... so aku mesty ... harus ... wajib ... dgr kate mereka ... along akan dengar ckp n ingat sume pesanan ... 

" INGAT !!!! belaja rajin-rajin ... tumpukan sepenuh perhatian pada stady ... jgn ingat boifren jea ..
hah !!! boifren ... oke mama ... along takkan ingat boifren ... ngat buku jea ... so aku taknak ingat ...
 boifren ... fokus stady ... itu penting .... kan mama !!!! dan jage diri along bebaik ... baek mama ...
along dengar ... aku akan berjaya puns sebab doa dan restu kedua orang tua ak ... bkn orang lain 
jgk yg akan buad aku berjaya ... aku hanya mampu tersmileee lebaq ^______^ " 


 pixcha dari uncle google :)


  my cweet home ... gudbye rumahhhh :) 



2 comments:

  1. rumah adalah syurga dunia.

    dah follow dah.
    jom join bloglist kiera:
    http://sayebuatblogini.blogspot.com/2012/01/bloglist-monster-rawr.html

    ReplyDelete

daa bce kn !!! jgn segan kumen larhh yew ...