assalammualaikum !!! annyeonghaesayo.. i'm fyra ,ORIGINAL Penang punya , tujuan fyra create blog nih , entah !! hahah , yg fyra tao fyra ta penah terpikiaq unn na buad blog2 bagai nih , tp disebabkan ati nih tergerak na buad , terbuad larhh dia , kehkeh .!! fyra na bkongsi cheqita2 n luahan ati fyra gan ampa suma , sudi2 larr ampa baca n komen entri fyra !!! fyra nye blog ta SEGEMPAK cam blog ampa pun , soo jgn arr segan2 erk visit blog fyra n follow fyra , dha follow fyra nty fyra follow ampa blek , okayy tengs !!! cygs ampa :* !!! " Fyra_Michitko"

shuke kan belog shaye !!!

penchenta setia

TIKA KAKI INI MELANGKAH



Hei semua member2 belogie feyra yg setia membaca di belog nie masehh  & stalkerss2 yg disayangi slaluu ... hehee ... selamat mengekodeng mybelog oke ta folow puns tape ... ta mara puns ... lalala ...ermm .. arini hari pe ea ? ouhhh hari jumaat ... penghulu segala hari ... dan hari tuk semua kaum adam menunaikan solat jumaat ... jgn malas2 plak yea ... babap krg ... euuwww !!! mls plak na bebel pnjg kann ... kang burings plak ... ! oke feyra na memulakan naip entri for today ... selamat membaca ... (^___^) !~ 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
~*~*~*~*~*~*~

~* PENCHINTA YANG SETIA *~

Di pagi hari yang suram ... aku yg ditemankan lappy disisi aku ... enpon dipoket aku ... Kaki ini memulakan langkah yang bersaksikan awan yang mendung lagi kelabu ini ... untuk aku mencari seribu satu (1001) kepastian dalam hidup ini ... kaki aku terus melangkah dan melangkah ... sampai disatu pohon yg rimbun daun2nye yg gugur jatuh kearah aku ... aku mengambil daun tersebut dan mengenggam sekuat hati aku ... seolah2 disitu ade satu rase yg tersembunyi yang harus aku katakan ... aku berpikir sejenak ... dalam kebinggungan aku memikir datang pula seekor anak burung berwarna keperang-perangan terbang tepat ke tepi batu tempat yang aku duduk ... aku cube menyentuh burung tersebut ... begitu jinak ... aku mgusap lg kepalanye ... seolah-olah burung tu memahami isi hati aku sekarang ... mungkin burung ini da diturunkan olehnye tuk aku meluahkan segalanya disini ... lidah aku dengan kelu mengeluarkan sedikit demi sedikit kata-kata yg aku rase perlu dikeluarkan ... lalu ,

" burung adakah aku penchinta yang setia ??? " tanya aku kepada burung tersebut ! ... kalau aku penchinta yang setia kenapa setiap kali aku menampakkan kesetiaan aku pada mereka seolah-olah mereka endah tak endah dengan kesetiaan yang aku berikan ? " 

Jika burung tersebut boleh mengeluarkan kata-katanye mungkin jawapan itu akan membuat aku lega ... tapi apakan daya aku hanya menampakkan hangukkan kepala nya sahaja ... tak mengapa ... mulalah mulutku terus meluahakn isi hati aku ... bertanyakan kepada angin

" angin apakah ini salah aku kerana aku menyayangiNYA ???? kenapa aku terlalu menyayangiNYA ... lalu angin tersebut membawa aku dalam kedinginan ... seolah angin itu paham ... aku menjawab tak mengapa angin ... terima kasih kerana kau dh memberi aku kesyahduan mengirup anginmu "


Walaupun sebak terase dalam hatiku ... tetapi hati aku berasa lega sedikit dengan apa yang aku luahkan ... aku sentiasa mendoakan kebahagianmu dengan siapa sahaja disisimu sekarang ... semoga mu gembira ... aku disini tak perlu kamu ingat atau merinduiku ... jagalah diri kamu baik2 disana ... sekarang aku tak berdaya lagi nak berjagamu ... sakit sehat mu kamu menjaganya sendiri ... aku pandai hidup sendiri dan mengharunginya ... dengan hati yang pilu aku melangkah kaki aku pulang ke rumah ... dan mengungkap segalanya disini ... untuk itu aku ucapkan berbanyak-banyak terima kasih untuk segalanya yang telah kau curahkan kepada aku slama ini ... 

p/s : kenangan lalu menjadi masa lalu ... 

-penchinta  yang setia-



0 budak sempoi dtg kumen:

Post a Comment

daa bce kn !!! jgn segan kumen larhh yew ...