assalammualaikum !!! annyeonghaesayo.. i'm fyra ,ORIGINAL Penang punya , tujuan fyra create blog nih , entah !! hahah , yg fyra tao fyra ta penah terpikiaq unn na buad blog2 bagai nih , tp disebabkan ati nih tergerak na buad , terbuad larhh dia , kehkeh .!! fyra na bkongsi cheqita2 n luahan ati fyra gan ampa suma , sudi2 larr ampa baca n komen entri fyra !!! fyra nye blog ta SEGEMPAK cam blog ampa pun , soo jgn arr segan2 erk visit blog fyra n follow fyra , dha follow fyra nty fyra follow ampa blek , okayy tengs !!! cygs ampa :* !!! " Fyra_Michitko"

shuke kan belog shaye !!!

penchenta setia

hati sebak :'(

Haiiii suma warga blogger yg disayangi . Lama fyra ta menjelmakan diri fyra dlm blog nih . Mlm nih perasaan ini sedeh menyelubungi mlm y suram . Sebelum melayan kesedihan fyra nih ada lg perkara yg menyedihkan bagi negara MALAYSIA dengan tragedi yang amat dahsyat sekali mengenai terhempasnya pesawat MAS MH 17 baru2 nih . AL-FATIHAH . semoga keluarga mangsa tabah dgn ujian dan cobaan yg allah berikan . Ini salah satu peringatanNYA kepada kita manusia supaya bersedia dgn KEMATIAN . ermmm . . :'( 
Malam yg suram . Hati ini merintih kesedihan tatkala memikirkan apa kesalahan diri ini kepadamu . Jika ada salahku padamu aku memohon 1000 kemaafan . kenapa hati ini begitu sedih kerana sikapmu acuh ta acuh endah ta endah padaku sejak semalam . jika ada salahku ucapkanlah supaya aku membetulkannya kembali keadaan seperti sediakala . Jika dirimu berterusan buat begini padaku , aku jadi keliru apa kesalahanku . Setiap malam aku berfikir tentang dirimu . Bermacam2 persoalan yg bermain di mindaku . Bila di fikir hati ini sakit sentap dan sedih sgt . " Masihkah ada lg diri ini di sudut hatimu ? " , " Adakah aku penting untukmu ? " , "Masih adakah lagi SAYANG dan CINTA padaku ? " jawapan semua ada pada dirimu... jika jawapannya TIDAK aku REDHA aku PASRAH dgn KETENTUANmu . aku lemah dgn semuanya . Tapi aku cuba supaya kuat menghadapi segala kemungkinan . 
JIKA KEHADIRAN KU HANYA MENYAKITKANMU , MENGECEWAKANMU , MENYEDIHKANMU , MEMALUKANMU beritahu aku , agar aku MEMBAHAGIAKANMU dgn MENJAUH darimu :'(

0 budak sempoi dtg kumen:

Post a Comment

daa bce kn !!! jgn segan kumen larhh yew ...